Гаранционен и следгаранционен сервиз

Гаранции

Всички наши продукти са със стандартна двугодишна гаранция.

През този период ние се задължаваме да:

  • Ви консултираме безплатно по телефона;
  • Диагностицираме възникнал проблем – в рамките на 48 часа през работни дни;
  • Извършим необходимото за максимално бързо възстановяване на нормалният начин на работа на системата.

Гаранцията не се отнася за:

  • последващи изменения в системата, които не са съгласувани с изпълнителя;
  • доказано неправилно експлоатиране на техниката;
  • неосигуряване на експлоатационните условия, определени от производителя и изпълнителя;
  • деформирано техническо оборудване вследствие на вандализъм и/или неволно увреждане;
  • повреда вследствие на непреодолима сила;
  • неработеща комуникационна среда (SIM карта) или неизправност във Вашият сървър;
  • неправилно боравене със софтуер и/или устройство;
  • токов удар от всякакъв характер, гръмотевици, пожар, наводнения, умишлени действия водещи до невъзможността на техническите средства да работят;
  • скъсани или деформирани кабелни трасета;
  • извършване на ремонтни дейности по системата от неоторизирано лице без предварително писмено съгласуване с нас.

След изтичането на гаранционният период, можете напълно да разчитате на преференциални цени и нашата помощ за отстраняване не възникнали затруднения. Отнасяме се с еднакво уважение и внимание към всеки един проблем на нашите клиенти, без значение от момента на възникването му.

Допълнителни опции

Направете запитване