Гаранции
Всички наши продукти са със стандартна двугодишна гаранция.
През този период ние се задължаваме да:
- Ви консултираме безплатно по телефона;
- Диагностицираме възникнал проблем – в рамките на 48 часа през работни дни;
- Извършим необходимото за максимално бързо възстановяване на нормалният начин на работа на системата.
Гаранцията не се отнася за:
- последващи изменения в системата, които не са съгласувани с изпълнителя;
- доказано неправилно експлоатиране на техниката;
- неосигуряване на експлоатационните условия, определени от производителя и изпълнителя;
- деформирано техническо оборудване вследствие на вандализъм и/или неволно увреждане;
- повреда вследствие на непреодолима сила;
- неработеща комуникационна среда (SIM карта) или неизправност във Вашият сървър;
- неправилно боравене със софтуер и/или устройство;
- токов удар от всякакъв характер, гръмотевици, пожар, наводнения, умишлени действия водещи до невъзможността на техническите средства да работят;
- скъсани или деформирани кабелни трасета;
- извършване на ремонтни дейности по системата от неоторизирано лице без предварително писмено съгласуване с нас.
След изтичането на гаранционният период, можете напълно да разчитате на преференциални цени и нашата помощ за отстраняване не възникнали затруднения. Отнасяме се с еднакво уважение и внимание към всеки един проблем на нашите клиенти, без значение от момента на възникването му.
Допълнителни опции
Направете запитване